3 munaa
2 dl sokeria
2 dl kermaa
2 dl maitorahkaa
2 dl maitoa
muutama kukkurallinen ruokalusikka maapähkinälevitettä
n. 1/2 pussia hunajapaahdettuja pähkinöitä
Tuttuun tapaan ainekset vatkaimeen, ei vielä pähkinöitä. Maapähkinälevitettä maun mukaan.
Massa jäätelökoneeseen ja loppuvaiheessa pähkinät sekaan.
Jäätelö maistuu todella maapähkinälle, joten niistä tykkäävälle tämä on todellinen herkku!! Lisäkastikkeeksi voi sekaan laittaa vaikka maapähkinälevitteestä, suklaakastikkeesta ja kahvista sekoitetun kastikkeen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti