3 munaa
2 dl sokeria
2 dl kermaa
3 dl maitoa
1 pss valk.suklaamousse ainesta (esim. oetkerilta löytyy)
Vispilöi mousse-aines maidon sekaan. Vatkaa taas munat ja sokeri, lisää kerma ja mousse. Massa koneeseen ja sitten pakkaseen.
Yksinkertainen ohje, mutta suosittelen kokeilemaan kahta pussia moussea, tässä maku jää aika miedoksi. Muita aineita voi laittaa silloinkin saman verran.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti